Трішки сторітелінгу на уроках математики
Метод сторітелінгу, або розповідання історій, особливо ефективний в епоху технологій, коли факти, що їх мають запам’ятати на уроках учні, губляться серед інформаційного шуму. Вдало побудована історія має великий шанс прижитися серед учнівської аудиторії. Адже розповідання історій передбачає вкраплення власного або чужого досвіду, комунікацію та емоційне співпереживання. Донесення ідеї, а не лише інформації. Щойно "проковтнула" книжку Лева Генденштейна "Аліса в країні математики" і просто здивувалася наскільки просто автору вдалося пояснити маленьким читачам досить сейозні математичні ідеї... Тож тепер ламатиму голову як познайомити своїх учнів з математичними істинами так просто як в казці...Хоча для початку можна спробувати і з окремих фрагментів книжки...
Немає коментарів:
Дописати коментар