Портфоліо

Загальні відомості


Освіта: вища (Херсонський державний університет, 2012 р.)
Спеціальність: математика
Кваліфікація: математик, викладач математики
Місце роботи: Гаврилівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Каланчацької селищної ради Херсонської області (2012-2023 рр)

Коростенський міський ліцей №2 імені Володимира Сингаївського Житомирської області (2022 р)

Стаж роботи: 11  років
Педагогічне кредо: "Пізнання починається з подиву!"
Проблема над якою працюю: "Розвиток критичного мислення учнів під час вивчення математики"
Посада: вчитель математики
Категорія: спеціаліст І категорії

Друковані праці:

1. “ДО ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧИХ МАТЕМАТИЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ” (Збірник наукових статтей ХДУ «Пошук молодих»);

2. "ДЕКАРТОВА СИСТЕМА КООРДИНАТ" (конспект уроку з геометрії 9 клас, Методпортал);

3. "ЗВИЧАЙН ДРОБИ В ПРАВИЛАХ ТА АЛГОРИТМАХ" (методичне напрацювання, Методпортал);

4. "ЧИ МОЖНА АЛГЕБРОЮ ПЕРЕВІРИТИ ГАРМОНІЮ? " (проектна робота учнів 9 класу, Методпортал)

5. "Джерела альтернативної електричної енергії" (розробка уроку з фізики 11 класу, Методпортал)

6. "І ознака подібності трикутників" (конспект уроку з геометрії 9 класу, Методпортал)

7. "Теорема Фалеса" (розробка уроку з геометрії 8 класу, "Шкільний світ (математика)",2016 р.)

8. "Секрети та традиції українських напоїв" (розробка позакласного заходу з фізики з елементами народознавства, "Шкільний світ (фізика)", 2016 р)

9. "Магічна математика Гаррі Поттера" (відеоурок в контексті технології перевернутого навчання) 

10. "Кути, утворені при перетині паралельних прямих січною" (розробка уроку з геометрії 7 класу, "Шкільний світ (математика)", №11, 2017 р.)

11. "Перетин двох прямих січною" (розробка уроку з геометрії 7 класу, "Шкільний світ (математика)", №10, 2017 р.)

12. "Фалес Мілетьский. За сторінками підручника з геометрії" (розробка квесту, "Геометрія.Квести" ("Шкільний світ",2017))

13. "Ознаки паралельності прямих" (розробка уроку з геометрії  7 класу, "Шкільний світ (математика)", № 16, 2017 р.)

14.Таксономія Блума на уроці математики: «Чому? Хто? Що? Як?» (геометрія  8 клас, "Шкільний світ (математика)", № 17, 2017 р.)

15."Вступ до стереометрії" (урок геометрії в 10 класі, "Шкільний світ (математика)", № 19, 2017 р.


17. "Ціна енергетичної незалежності" (кейс-урок для учнів 9-11 класів, "Шкільний світ (математика)", № 23, 2017 р.)

18.  Розробка виховного заходу протимінної безпеки "Реагувати на проблеми, рятуючи життя" (На Урок, https://naurok.com.ua/vihovniy-zahid-reaguvati-na-potrebi-ryatuyuchi-zhittya-18578.htm)

19. Go Pollock. Цікава технологія на уроці математики ("Шкільний світ (математика)", № 9, 2018 р.)

20. Теорема Вієта. Урок алгебри 8 класу за технологією розвитку критичного мислення.("Шкільний світ (математика)", № 9, 2018 р.)

21. Креслярські інструменти (за технологією змішаного навчання). 

22. Математичний сторітелінг. Чому урок  має бути цікавим. ("Шкільний світ (Математика)", № 14, 2018 р.)

23. Коло. Довжина кола. "Уперед до мрії, або Квиток на фестиваль робототехніки". STEM-урок для учнів 6 класу. ("Шкільний світ (Математика)", № 21, 2018 р.)

24. Метаморфози Платонових тіл з точки зору моделювання. 
"Інтегровані уроки. Математика, інформатика, трудове навчання" (Шкільний світ, 2018)

25. Розробка інтегрованого уроку з математики та інформатики "Метаморфози Платонових тіл"  ("Шкільний світ (Інформатика)", № 12, 2019 р.)

26. "Упровадження STEM-технологій у роботу класного керівника. Батьківські збори нового формату "Обираємо STEM-професію"" (Вид-во "Основа" науково-методичний журнал "Класному керівнику усе для роботи", №2(134), 2020 р)














27. Навчальна вправа "Паспорт теплових двигунів" (Програма підтримки освітніх реформ в Україні "Демократична школа", 22.09.2020) 
28. Навчальна вправа "Корпускулярно-хвильовий батл" (Програма підтримки освітніх реформ в Україні "Демократична школа", 
22.09.2020

Немає коментарів:

Дописати коментар